Planurile Office 365 sunt pachete de servicii care includ acces la aplicațiile Office, plus alte servicii de productivitate activate prin internet (servicii cloud), cum ar fi conferințele web Skype for Business și e-mailul găzduit Exchange Online pentru firme, precum și spațiu de stocare suplimentar online cu OneDrive și minute internaționale cu Skype pentru acasă. O soluție completă, ușor de utilizat și întreținut.
Planurile Office 365 pentru afaceri includ, de asemenea, versiunea desktop a celor mai recente aplicații Office, pe care utilizatorii o pot instala pe mai multe computere și dispozitive. Aplicațiile instalate complete includ: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher și Access. (Access este disponibilă în pachetul Office 365 ProPlus) pe care le puteți instala pe mai multe dispozitive, inclusiv PC, Mac, tablete Android, telefoane Android, iPad și iPhone. Cât timp aveți un abonament Office 365, aveți întotdeauna cea mai recentă versiune a aplicațiilor, licențiată pentru până la 5 dispozitive ale aceluiași utilizator.
De asemenea, versiunile Business Essentials și Business Premium includ o rețea socială de corporație, pentru a ajuta angajații să colaboreze între departamente, locații și aplicații de business.
Email + Site/Spațiu de stocare + Videoconferință
Lucrați la potențial maxim de oriunde, cu instrumente și servicii de colaborare Office întotdeauna actualizate.
PREȚ: 49€ / utilizator, pentru un an
Office + Spațiu de stocare
Măriți-vă productivitatea cu aplicațiile Office instalate pe toate dispozitivele dvs., plus spațiu de stocare a fișierelor și partajare online.
PREȚ: 105.5€ / utilizator, pentru un an
Office + Email + Site/Spațiu de stocare + Videoconferință
Măriți-vă impactul și extindeți-vă capacitățile cu Office susținut de cloud, instrumentele vitale pentru afaceri ale zilelor noastre.
PREȚ: 125€ / utilizator, pentru un an