Yammer – rețeaua de socializare proprie companiei client

Yammer este o rețea de socializare de tip enterprise creată și optimizată de Microsoft pentru a îmbunătăți colaborarea utilizatorilor de Office 365. Aceasta este disponibilă atât în cadrul tuturor planurilor Office 365 ce conțin servicii de email, cât și Office 365 pentru Învățământ.

Yammer este o rețea socială privată care ajută angajații companiilor să se conecteze cu colegi din diverse departamente, partajeze informații între mai multe echipe și organizeze proiecte. Doar colegii de serviciu se pot alătura, astfel că toate comunicațiile din Yammer sunt sigure și vizibile doar pentru persoanele din organizație.

Conectarea se poate realiza cu numele de utilizator Office 365 și parolă, sau prin crearea unui cont utilizând adresa de e-mail de companie.

Yammer dispune de numeroase similarități cu rețelele de socializare cele mai uzuale, precum: alăturarea la un grup, vizibilitatea asupra noutăților postate de o persoană, răspunsul la mesaje și păstrarea istoricului unei conversații, aprecierea mesajului cuiva, verificarea și gestionarea inbox-lui.

 

Există trei tipuri de vizualizare a fluxului de informație între care utilizatorul de Yammer poate comuta:

Top – Acesta este un flux ce conține conversațiile cele mai relevante pentru utilizatori, în funcție de elementele la care sunt abonați și de interacțiunile cu conținutul din rețeaua Yammer.

•  All – Acestea sunt toate conversațiile la care utilizatorii Yammer au acces în rețeaua firmei.

•  Following – Acestea sunt conversațiile la care utilizatorii Yammer se abonează în mod activ, inclusiv conversațiile la care au participat, conversațiile care au fost etichetate de către utilizator ca având un subiect de interes și conversațiile care au fost publicate într-unul dintre grupurile din care face parte acesta.