Realizați-vă sarcinile cu Office
Office 2019 pentru firme mici este proiectat pentru a vă ajuta să creați și să comunicați mai rapid cu ajutorul caracteristicilor ce economisesc timpul, a aspectului nou, modern, a instrumentelor încorporate de colaborare și cu ajutorul Outlook pentru e-mail, calendare și agendă de contacte. În plus, vă puteți salva documentele în cloud pe OneDrive și le puteți accesa de oriunde.
Outlook
Administrați-vă cu ușurință e-mailul, calendarele, contactele și activitățile. Asistența push e-mail vă menține inboxul actualizat, vizualizarea Conversație grupează mesajele corelate, iar calendarele pot fi vizualizate unul lângă celălalt pentru planificare.
Word
Creați și partajați documente cu aspect profesional cu ajutorul instrumentelor de editare, revizuire și partajare de ultimă generație. Noua filă de Proiectare vă oferă acces rapid la caracteristici, iar funcția Căutare inteligentă prezintă informațiile contextuale relevante de pe web direct în Word.
Excel
Analizați și vizualizați datele în moduri noi și intuitive cu noua interfață utilizator, plus comenzile rapide de la tastatură preferate. Caracteristicile de profit, cum ar fi Analysis Toolpak, Slicers și Formula Builder, economisesc timp, astfel încât să vă puteți concentra asupra analizelor.
PowerPoint
Creați, colaborați și prezentați în mod eficace ideile dvs. cu ajutorul noilor efecte tranziție între diapozitive și al unui panou de animații îmbunătățit. Firele de comentarii de pe marginea diapozitivelor vă ajută să încorporați feedbackul în prezentări.
OneNote
Este propria dvs. agendă digitală pentru a putea culege notițe, idei, pagini web, fotografii și chiar fișiere audio și video, toate într-un singur loc. Fie că sunteți acasă, la birou sau în deplasare, le puteți lua pe toate cu dvs. oriunde mergeți, le puteți partaja și puteți colabora cu ceilalți.
Recent Comments