Joi, 26 septembrie 2019, Phoenix IT a participat în calitate de partener la cea de-a XVII-a ediție a evenimentului „No Time for Downtime”, dedicat noutăților în domeniul soluțiilor de tip Enterprise de infrastructură hardware, infrastructură software și aplicații. Tradițional, evenimentul este organizat anual de compania Maguay, un nume sonor pe piața companiilor de IT din România.
Evenimentul, devenit emblematic pentru reprezentanții IT și persoanele de decizie din cadrul numeroaselor companii beneficiare (publice sau private), pasionați de lumea tehnologiei, s-a bucurat de o reală efervescență în cadrul sălilor din locația Stejarii Country Club.
Invitații au purtat conversații cu specialiștii de la standurile Phoenix IT, Oracle, Veritas, Maguay, Intel, Fortinet, Isys Professional, Toshiba, Kingston, Western Digital, pentru aprofundarea cunoștințelor tehnice și detalierea soluțiilor moderne software și a celor mai recente echipamente hardware expuse de aceste companii în cadrul showcase-ului.
Pentru aflarea direcțiilor de evoluție în IT, cei peste 250 de invitați au participat la prezentările susținute la sesiunea generală.
Phoenix IT a prezentat în premieră cel mai nou produs lansat: aplicația aSigno, care s-a bucurat de atenția și interesul publicului atât în sala de prezentări, cât și în showcase, unde participanții au solicitat explicații, au văzut exemple de implementări și au vizualizat demo-uri susținute de unul dintre dezvoltatorii noștri.
Conceptul aplicației se bazează pe o nevoie stringentă a fiecăruia dintre noi: aceea de a salva timp și de a-l fructifica pentru lucrurile care ne fac plăcere. Ceea ce cu siguranță nu ne face plăcere este să stăm la cozi interminabile, consumatoare de resurse, timp și care ne pun răbdarea la încercare.
Supranumită și ”Ghișeul virtual de servicii”, aSigno este o platformă pentru managementul solicitărilor și interacțiunilor intra- și inter-organizaționale de la inserarea unei solicitări și până la soluționarea acesteia, adresată deopotrivă instituțiilor publice, companiilor private, pentru uniuni/fundații/organizații similare, dar și liber profesioniștilor (avocați, notari, traducători autorizați, etc.).
Platforma suportă încărcarea și schimbul de documente între solicitant si furnizorul serviciului, transmiterea mesajelor bidirecționale securizate, programări online și posibilitatea de a urmări fiecare flux de lucru, căutare după cuvinte-cheie, transmiterea de notificări privind modificarea stării respectivei solicitări, extragerea unor rapoarte personalizate, posibilitatea de a plăti online cu cardul, semnătură electronică și multe altele. În cazul organizațiilor de mari dimensiuni care necesită anumite fluxuri de lucru, pot fi făcute dezvoltări adiacente care să răspundă nevoilor clienților noștri.
Aplicația poate fi accesată din browser web, fiind compatibilă cu toate browserele uzuale, dar funcționează și pe device-urile mobile cu Android și iOS (descărcabilă gratuit din Google Play și App Store).
Phoenix IT a exemplificat modul cum poate fi implementată aplicația în cadrul unor organizații cu specific variat și cum aceasta se integrează cu tehnologii de top (Oracle, Intel, etc), dar și cu aplicații open source.
Pentru beneficiarul C.N. Imprimeria Națională am dezvoltat Sistemul de trasabilitate a produselor din tutun (Ridis) bazat pe aplicația aSigno. Implementarea in regim de Private Cloud a avut loc folosind stack Oracle pentru Baza de date relațională, serverul de aplicații WebLogic, a beneficat de integrare cu Oracle Identity și Oracle SOA pentru serviciile de interoperabilitate, iar restul componentelor platformei au fost de tip open-source.
aSigno are aplicabilitate și în afara granițelor; aplicația este implementată la Ministry of Health din Malta, care își propune să unifice toate cererile cetățenilor privind decontarea cheltuielilor acoperite de asigurarea de sănătate, în cadrul inițiativei europene pentru Schimbul Electronic de Informaţii între statele membre UE privind Securitatea Socială (EESSI). În aplicație sunt modelate și implementate 20 de tipuri de solicitări diferite. Implementarea a fost realizată folosind în exclusivitate tehnologii open-source.
O implementare on-premises are loc în prezent la clientul UNEJ (Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești), implementare la nivel național, având în scop crearea Registrilor cu Dosare de executare silită, Acte de Adjudecare, realizarea serviciilor de interoperabilitate între UNEJ, Camerele Executorilor Judecătorești și Direcția de Evidență a Persoanelor (DEPABD), respectiv Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).
La stand-ul Phoenix IT vizitatorii au discutat cu reprezentanții noștri și despre serviciile pe care le oferim în Phoenix Data Center, amplasat la 80 km distanță față de București:
- Servicii de infrastructură IaaS (Infrastructure as a Service), BaaS (Backup as a Service), DRaaS (Disaster Recovery as a Service);
- Servicii SECaaS (Security as a Service): Phoenix SIEM, Phoenix Firewall, Phoenix eMail Security;
- Servicii SaaS (Software as a Service): aSigno, UALRS (Unified Advanced Learning Resources System), Phoenix MAIL;
- Servicii de Colocare;
- Servicii de Conectivitate (Internet Acces, Dedicated link L2/L3);
- Servicii WebHosting.
În cadrul showcase-ului au fost prezentate 2 exemplificări de soluții de IaaS rulând în Phoenix Data Center:
- Cluster HPC bazat pe tehnologie OpenHPC;
- Sistem de orchestrare a containerelor Docker.
Producătorul Fortinet a prezentat soluția FortiSIEM, soluția multivendor de gestionare integrată a incidentelor și evenimentelor de securitate dintr-o rețea, soluție pe care Phoenix IT o oferă beneficiarilor în cadrul serviciului Phoenix SIEM, cu plată lunară și administrare din DataCenter-ul propriu.
De asemenea, Phoenix IT a prezentat gama de servicii de consultanță GDPR:
- Servicii de auditare a situației existente și evaluare conformitate cu regulamentul GDPR și legislația în vigoare;
- Servicii de implementare măsuri organizatorice adecvate;
- Servicii de evaluare măsuri tehnice și recomandări de îmbunătățire;
- Servicii de instruire a personalului implicat în operațiunile de prelucrare date cu caracter personal;
- Servicii post-implementare de monitorizare, evaluare periodică, consultanță.
Pentru solicitarea unei oferte personalizate, pentru detalii suplimentare privind aplicația aSigno, servicii în Data Center, consultanță GDPR sau alte informații, scrieți-ne pe office@phoenix-it.ro.